Meer leads en klanten via Funnels en Facebook?

Voor de Coach, Consultant, Lichtwerker of andere dienstverlener

Funnel strategie opzetten

Heb je wel eens nagedacht over je klantenreis? Ik denk strategisch met je mee hoe we meer bezoekers, leads en klanten gaan bereiken en converteren door funnels op te zetten

 

Aantrekken van leads

Bereik jij de juiste doelgroep met je marketing?  Met gerichte targeting in je Facebook Advertenties bereik ik de juiste doelgroepen voor kwalitatieve leads in je funnels

Continue optimalisatie

Wat vandaag werkt, hoeft morgen niet meer te werken. Door dagelijks analyse en optimalisatie kan ik snel bij sturen met wat werkt en wat niet meer werkt zodat de conversie-ratio optimaal is

Als online ondernemer heb je alles over voor je online business Je staat regelmatig meer dan 40 uur per week aan om je bedrijf tot een succes te maken. Het is wel vervelend als je bedrijf niet oplevert wat het zou moeten opleveren. Je hebt wel door dat er groei mogelijk is, maar je krijgt het maar niet voor elkaar! 

Als ik dan met ondernemers praat, dan hebben ze wel eens van Facebook Advertising gehoord, maar heeft het ze vaak alleen maar meer geld gekost dan opgeleverd. Herkenbaar?

Vaak zie ik dat ze het hartstikke druk hebben met werken in hun bedrijf, dat het ze niet meer lukt om te werken aan hun bedrijf. Vaak doen ze niet of nauwelijks meer wat ze zo leuk vonden en waarom ze het bedrijf überhaupt zijn gestart. En dat is zonde, want jij mag juist focussen op waar je goed in bent. Dat hebben we nodig in deze wereld.

Hoe vet zou het zijn als mensen op jouw advertenties klikken en je hierdoor meer klanten krijgt? Dat je meer impact maakt, meer mensen kan helpen en je bedrijf de groei kan geven die het verdient.

Mijn naam is Michael ten Den en ik help ondernemers bij het structureren en opschalen van hun online business door het gebruik van Funnels en Facebook Advertising. Ben jij er klaar voor om de stap te maken om te groeien en heb je behoefte aan een partner?

Zoek dan vooral niet verder! 

 Dus ben jij de online ondernemer:

  • die al omzet behaald met je bedrijf?
  • die niet bang is te investeren in systemen als dit nodig is?
  • die een minimaal advertentiebudget van €300 per maand beschikbaar heeft?
  • die snapt dat online marketing draait om pilots draaien en testen?
  • die open staat voor eerlijk advies, ook al is dit niet het politiek correcte antwoord?

Ik werkte o.a. al samen met:

"Met veel genoegen werk ik samen met Michael. Met zijn positieve energie en goede kijk op processen en strategie weet hij de juiste keuzes te maken om campagnes optimaal te laten presteren. Michael denkt pro-actief mee en komt met goede ideeën. Topper!"

Youri Meuleman

Eigenaar van Traffic Leaders, Mailblue en OVA.nl

Pakketten

Het zijn bizarre tijden en voor velen heeft dit flinke impact. Juist nu is er veel vraag naar online ondernemen. 

Daarom heb ik mijn prijzen verlaagd voor de komende 3 maanden, om ook de getroffen ondernemer te helpen.

En je bent niet verplicht om na 3 maanden bij me te blijven!

FACEBOOK ADVERTENTIE PAKKET

N

Opzetten advertentie account

N

Maken van advertentie-inhoud

N

Adverteren op Facebook & Instagram

N

Facebook analyse voor doelgroep bepaling

N

Splittesten (A/B testing)

N

Wekelijkse rapportage

Boek me nu!

SALES FUNNEL PAKKET

N

Strategische funnel sessie

N

Mailfunnel opzetten

N

Landingspagina's creëren

N

Funnel conversie optimalisatie

N

Landingspagina conversie optimalisatie

Boek me nu!

Adverteren is niet een quick-fix naar geld, maar een essentiële investering naar lange termijn succes. Onze samenwerking zal dan ook minimaal 3 maanden zijn om zo het beste resultaat te kunnen behalen.

Voor Facebook & Instagram adviseren wij een advertentie budget van minimaal 300 per maand. Dit wordt rechtstreeks door Facebook gefactureerd en staat los van de kosten voor mijn diensten.

Hoe gaan we te werk?

Gaan wij samenwerken? Wat leuk!

Om te kunnen winnen met je funnel, moeten we ons voorbereiden. De strategie voor dit plan en de stappen die daarbij horen heb ik hieronder voor je weergegeven. Het starterspakket volgt een geminimaliseerde versie van onderstaande stappen, omdat er minder voorbereiding nodig is.

“If you fail to plan, you planning to fail” -Benjamin Franklin

Stap 1: Doelgroep en strategie bepalen

We trappen af met een strategiegesprek via Zoom.
(Zoom is online bellen en scherm delen in één programma. Hiermee kunnen we elkaar zien, elkaar horen en kunnen we onze beeldschermen delen)

In dit gesprek gaan we samen je doelgroep definiëren. De volgende stap is om je product/dienst onder de loop te nemen en te bepalen hoe dit aansluit bij je doelgroep. We kijken zowel naar de probleem van de klant, maar ook naar het resultaat dat jouw product/dienst biedt. Dit is de basis voor een goede marketingcampagne.

Vervolgens gaan we in dezelfde Zoom call de funnel strategie creëren. Deze strategie is essentieel om een planning te kunnen maken. Dat is dan ook de logische volgende stap. We sluiten het gesprek af met een duidelijke planning en actiepuntenlijst, zodat het voor ons beide precies duidelijk is hoe we je marketingcampagne gaan opzetten en uitvoeren.

Stap 2: Aan de slag

De planning en actiepuntenlijst is duidelijk, dus tijd om aan het werk te gaan. 

Over het algemeen betekent dit dat de eerste maand gebruikt wordt om de funnel op te zetten, teksten te schrijven en je pagina’s te bouwen. 

De eerste helft van maand twee gebruiken we voor de feedback rondes op de gemaakte onderdelen en zetten we de puntjes op de ï. 

Stap 3: Leads verzamelen

We zitten nu 1,5 maand in het traject, en dan is het vaak tijd om te starten met je mailinglijst te groeien en leads te verzamelen.

De advertentieteksten zullen rond deze periode geschreven worden en de campagne wordt opgebouwd. Het doel is om in deze maand je advertenties twee weken draaiende te hebben, zodat we in maand 3 kunnen focussen op optimaliseren. 

Stap 4: Conversie optimalisatie

Zoals je weet bestaat er geen gouden formule om succes te behalen en omzet te genereren (sorry dat ik je dit zo rauw op je dak laat vallen). Daarom gebruiken we maand 3 om de advertenties, funnel en landingspagina te optimaliseren. 

We kijken onder andere op welke teksten mensen aan gaan, en zetten de rest uit. De landingspagina’s worden aan de hand van data en feedback verbeterd voor conversie. De e-mail funnel zal worden geoptimaliseerd a.d.h.v. de open- en klik ratio van de e-mails.

 

Stap 5: Evaluatie

We maken alles meetbaar, van advertentie kosten, klikken, tot aan opt-ins en verkopen. Dus waarom zouden we ons proces ook niet meetbaar maken?

Aan het eind van de 3 maanden gaan we samen evalueren hoe het ging, wat de behaalde resultaten zijn, of we tevreden zijn en wat er beter kan.